BTMS

BTMS

Acondicionamiento térmico de baterías eléctricas para carga de oportunidad y nocturna.

BTMS EG2
BTMS EG2

SISTEMA DE GESTIÓN TÉRMICA DE LA BATERÍA

DESIGN
> Designed for high cooling requirements.
> Heating system.
> Brushless ventilator fans.
> High efficiency.
> Modular system, with the ability to adapt to different types of vehicles from commercial transport to high-capacity vehicles.
> Compact system with the possibility of integration within the battery module making a compact module.
> Ultra light weight system, optimizing the materials to lighten the weight.
> Plug and play.
> Possibility of refrigeration for stationary charge batteries and opportunity charge.
> Minimum consumption adapting to the demand of the battery at all times.
> High efficiency increasing vehicle autonomy.
> Operation in cooling, heating and possibility of free cooling.

MAINTENANCE
> Maintenance friendly. Easy access for preventive and corrective maintenance.
> System compatible with different communication platforms. CAN, J1939.

Descargar documento PDF

BTMS PW1
BTMS PW1

SISTEMA DE GESTIÓN TÉRMICA DE LA BATERÍA

DESIGN
> Designed for high cooling requirements.
> Heating system.
> Brushless ventilator fans.
> High efficiency.
> Modular system, with the ability to adapt to different types of vehicles from commercial transport to high-capacity vehicles.
> Compact system with the possibility of integration within the battery module making a compact module.
> Ultra light weight system, optimizing the materials to lighten the weight.
> Plug and play.
> Possibility of refrigeration for stationary charge batteries and opportunity charge.
> Minimum consumption adapting to the demand of the battery at all times.
> High efficiency increasing vehicle autonomy.
> Operation in cooling, heating and possibility of free cooling.

MAINTENANCE
> Maintenance friendly. Easy access for preventive and corrective maintenance.
> System compatible with different communication platforms. CAN, J1939.

Descargar documento PDF

BTMS EG1
BTMS EG1

SISTEMA DE GESTIÓN TÉRMICA DE LA BATERÍA

DESIGN
> Designed for high cooling requirements.
> Heating system.
> Brushless ventilator fans.
> High efficiency.
> Modular system, with the ability to adapt to different types of vehicles from commercial transport to high-capacity vehicles.
> Compact system with the possibility of integration within the battery module making a compact module.
> Ultra light weight system, optimizing the materials to lighten the weight.
> Plug and play.
> Possibility of refrigeration for stationary charge batteries and opportunity charge.
> Minimum consumption adapting to the demand of the battery at all times.
> High efficiency increasing vehicle autonomy.
> Operation in cooling, heating and possibility of free cooling.

MAINTENANCE
> Maintenance friendly. Easy access for preventive and corrective maintenance.
> System compatible with different communication platforms. CAN, J1939.

Descargar documento PDF

Contacte con nosotros

Póngase en contacto con nosotros para realizar cualquier tipo de consulta o resolver sus dudas sobre nuestros productos más adecuados para cubrir sus necesidades de climatización.

Debe introducir un nombre y apellidos válido
Debe introducir una empresa
Debe indicar un email válido
Debe aceptar la Política de privacidad
DIGIZITY - 0: INVESTIGACIÓN INDUSTRIAL DE SOLUCIONES INNOVADORAS PARA DESCARBONIZAR, DIGITALIZAR Y AUTOMATIZAR EL TRANSPORTE URBANO CON AUTOBUSES 0 EMISIONES

DIGIZITY - 0: INVESTIGACIÓN INDUSTRIAL DE SOLUCIONES INNOVADORAS PARA DESCARBONIZAR, DIGITALIZAR Y AUTOMATIZAR EL TRANSPORTE URBANO CON AUTOBUSES 0 EMISIONES

Proyecto: DIGIZITY - 0: INVESTIGACIÓN INDUSTRIAL DE SOLUCIONES INNOVADORAS PARA DESCARBONIZAR, DIGITALIZAR Y AUTOMATIZAR EL TRANSPORTE URBANO CON AUTOBUSES 0 EMISIONES
Acrónimo: DIGIZITY
Líder: AVANZA ZARAGOZA SAU
Socios participantes: AVANZA SPAIN, S.L., IDNEO TECHNOLOGIES, S.A., INTERNACIONAL HISPACOLD, S.A., IRIZAR, S.COOP., JEMA ENERGY, S.A. y TELNET REDES INTELIGENTES, S.A.
Organismos de Investigación: ITAINNOVA - Instituto Tecnológico de Aragón, Fundación TECNALIA Research & Innovation y CTAG - Centro Tecnolóxico de Automoción de Galicia.
Presupuesto total del proyecto: 9.094.670, 00€
Subvención otorgada: 5.440.703,35 €
Duración del proyecto: 01/11/2021 - 31/12/2023

Proyecto financiado por la Unión Europea - NextGenerationEU a través de la convocatoria para el año 2021 Programa Tecnológico de Automoción Sostenible, en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia y del Programa Estatal para Catalizar la Innovación y el Liderazgo Empresarial del Plan Estatal de Investigación Científica, Técnica y de Innovación 2021-2023 promovido por el Centro para el Desarrollo Tecnológico e Industrial (CDTI)